wallernilsson

Alla inlägg under april 2011

Av wallernilsson - 27 april 2011 20:36

CHA ALLA SNYGGINGAR!<3



son jag skrev har jag ridit i dag och varit med min twilling hade det bäst!<3

Av wallernilsson - 26 april 2011 21:05

hejhejhej<3


nu gör jag inget sp så tängte blogga lite;)


i moron ska jag till skolan så klart och efter ska jag rida jag tror jag ska hugo killen!<3 ska bli jätte kul facktiskt  


 


jag tror att jag ska ha mina nysa kläder oxå!<3 

 

 

 

 

 

bild:

jätte söta sarah!<333   

Av wallernilsson - 26 april 2011 19:40

det jag köpte på Väla!<3

  jag och min syrra SARAH!<3 love u!<3       

Av wallernilsson - 26 april 2011 19:22

CHA CHA!


idag har jag varit i skolan   ja och det va jue inte så kul...

+ att jag hade utväxlings samtal  asså kan det va värre?


 

 

men innan samtalet va jag med min twilling och min kompis  och va hade det bäst som vanligt och vi städade min garderob(Y)



 

och efter samtalet va jag på BK och väla och köpte lite saker (bilder kommer)

   i love Väla!

Av wallernilsson - 25 april 2011 17:59

HAR INGET ATT GÖRA SÅ HÄR KOMMER LITE BLIDER;):

 JAG<3

   JAG OCH MIN SYRRA SARAH!<3

    JAG OCH MIN LILLA JOSSE!<3   FINA SARAH!<3  

Av wallernilsson - 25 april 2011 17:40

haaay ALLA SÖTA!<3


idag har jag ridit samma älskling och det gick facktiskt bra

va med madde det hade det häst sola lite och sånt har typ inget medr att svriva så pöööss!<3

Av wallernilsson - 23 april 2011 21:06

DETTA ÄR TILL SVIKAREN GOLIATH!


Jag trodde va hade något (vänskap) men jag hade fek din löngnhals!

Du sa: jag kommer aldrig hitta en sån som du...

och jag sa: jo då klart en  bättre en  mig till och med...


men du hade rätt du kommer ALDRIG få MIG elr en som är lika bra som jag om du gör så här!

och du kommer aldrig få mig för det är inte första gången du gör "detta"!


jag hoppas att du är nöjd nu och att du känner dig bättre av att lägga ALL skuld på mig!


fatta jag kommer ALDRIG prata,ringa,smsa,sakna elr älska dig!, för du är en j*vla tönt som borde mp pizz!


och allt detta jag har skrivit menar jag och jag skäms inte utan det är du som gör det hoppas ALLA ser detta 


p.s jag hatar dig...

p.s jag hatar dig...


och ring mig inte för att be om förlåtelse för jag kommer inte förlåta dig 


p.s aldrig!


 

venne vf jag vande denna bliden man jaja!<3



mitt lycko nr: 23!<3 

Av wallernilsson - 23 april 2011 21:01

MADDISEN!<3


Sitter här med madde och kollar på tv och äter chips och har det bäst!<3

 

 

i kväll ska vi lana WOW tror jag jag kanske skrev det innan kommer inte i håg men jaja pöss på er !<3


bild: skit i bliden sötnosar!<3 

Presentation


hejhej jag är en tjej som gillar att blogga!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards